از مدارس و بیمارستانها گرفته تا مراکز فرهنگی و شهری، موراگ با ایجاد تجربیات جذاب برای همه، فضاهای عمومی را تغییر میدهد. شعار موراگ مایرسکا این است: «کسانی را که نزدیک هستند را شاد کن و آنهایی که دور هستند خواهند آمد». او مجذوب این است که چگونه رنگ، الگو و کلمات، می توانند محیط شهری را تغییر دهند.
سبکهای زیادی برای تصویرسازی وجود دارد که میتوانید از آن لذت ببرید، و کاوش در انواع سبکهای بصری میتواند به شما کمک کند سبک خود را پیدا کنید و از آنچه برای شما جذاب است الهام بگیرید. به همین دلیل است که ما دوست داریم روندهای جدید تصویرسازی را دنبال کنیم و خودمان آنها را امتحان کنیم.
ایجاد یک تصویر یک راه عالی برای تجسم ایده های شما است. به شخصیتهای محبوب برنامههای کارتونی مورد علاقهتان یا نمونههایی از تصویرسازی که با دیدن آنها روی صفحه تلویزیون یا کتابهای مصور بزرگ شدهاید، فکر کنید. تصویرسازی همه ما را بزرگ کرده است.
اغلب، تصویرسازی در کارتون ها یا کتاب های مصور اولین تجربه کودک در هنر است. در واقع، تصویرسازی برای کودکان به خودی خود یک ژانر کامل است.چه بهتازگی بهعنوان یک تصویرگر شروع کردهاید یا در این زمینه متخصص باشید، مهارتها و گرایشهای تصویرسازی خود در زمینه طراحی ضروری است.مهارت های تصویرسازی و طراحی شما چیزی است که باید به اصلاح و تمرین آن ادامه دهید. شما باید همه چیز را در مورد تئوری رنگ ها، سبک های طراحی سنتی، بهترین برنامه تصویرسازی برای استفاده و آنچه در تصویرسازی معاصر محبوب است، بیاموزید.مانند همه صنایع خلاق، ایجاد سبک شخصی خود در تصویرسازی بسیار مهم است. برای انجام این کار، باید همه چیز را در مورد سبک های تصویرسازی بیاموزید و از نمونه هایی از تصویرسازی که توسط تصویرگران معروف ایجاد شده است الهام بگیرید.در این مقاله، 12 سبک از تصویرسازی دیجیتال را به همراه چند نمونه الهام بخش بررسی خواهیم کرد تا بتوانید هر کدام را بهتر درک کنید.
چند روزیست که در فضای لیندکین، اینستاگرام و توییتر شاهد عکس ها و تصاویر خارق العاده ای هستیم که با هشتگ #midjourney و #midjourneyart به اشتراک گذاشته میشود. اما این عکس ها از کجا آمده اند؟ در این مقاله با راز آن آشنا میشوید.
این روزها تولیدکنندگان تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی مانند DALL-E 2 محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. Midjourney یکی از ابزارهای پیشرفته برای این کار است، که میتواند عکسهایی به سبک کاریکاتوریستها، داگرئوتایپیستهای قرن نوزدهم، انیماتورهای استاپ موشن و غیره فقط با تایپ کردن چند کلمه یا جمله ایجاد کند.
لیندون لیدر طراح گرافیک آمریکایی که بسیار مورد توجه است، او بیش از 30 جایزه معتبر طراحی در سراسر جهان دریافت کرده و همچنین طرح های لیدر در نشریات مختلف بین المللی ارائه شده است. آثار او همچنین در مجموعه های دائمی موسسه اسمیتسونیان به نمایش گذاشته شده است. او همچنین یک مدرس معتبر در زمینه هویت سازمانی و برند است. لوگوی FedEx که توسط او ایجاد شده است اغلب به عنوان یکی از محبوب ترین لوگوهایی که تاکنون طراحی شده است شناخته می شود.
1996: اولین لوگوی گوگل
اولین لوگوی موتور جستجو در واقع پیش از نام «گوگل» است. لری پیج و سرگی برین ابتدا جستجوگر خود را "BackRub" نامیدند. برین و پیج این نام را انتخاب کردند زیرا وظیفه اصلی موتور جستجو از طریق پیوندهای کدی اینترنت بود.
طاق های طلایی بزرگترین امپراتوری فست فود جهان، بدون شک یکی از شناخته شده ترین آرم های موجود است. مک دونالد با بیش از 35000 رستوران در 120 کشور مختلف و دارایی خالص 39.1 میلیارد دلار، نهمین شرکت ثروتمند در جهان و بزرگترین شرکت زنجیره ای فست فود است. مک دونالد نماد فرهنگی مترادف با سرمایه داری و گسترده فرهنگ آمریکایی تبدیل شده است.در اینجا ما به برخی از نسخه های اولیه لوگو نگاهی انداختیم تا نشان دهیم چگونه برند مک دونالد به جایگاه امروزی رسیده است.
داستان الهام بخش معروف ترین برند فست فود دنیا در سال 1937 شروع شد، زمانی که پاتریک مک دونالد رستورانی را افتتاح کرد که نامش را "The Airdome" گذاشت که در مسیر 66 در مونروویا قرار داشت.در سال 1940، ریچارد مکدونالد و موریس مکدونالد، دو پسر پاتریک مکدونالد، رستوران را به سن برناردینو منتقل کردند و نام آن را به مکدونالد تغییر دادند.