وارد شوید

پیتزا هات رستوران زنجیره ای محبوب آمریکایی است که در سرو پیتزا و همچنین انواع غذاهای دیگر مانند پاستا، بال، سالاد و دسر تخصص دارد. این شرکت در سال 1958 توسط برادران دن و فرانک کارنی در ویچیتا، کانزاس در محوطه دانشگاه دانشگاه ویچیتا تأسیس شد و از آن زمان به یکی از بزرگترین زنجیره‌های پیتزا در جهان تبدیل شد که هم اکنون بیش از 18000 رستوران در بیش از 100 کشور دارد.

مکس میدینگر ۲۴ دسامبر ۱۹۱۰ در زوریخ سوئیس  متولد شد. در ابتدا پدرش اصرار داشت که حرفه ای در زمینه حروفچینی را شروع کند، او در دفتر چاپ که توسط ژاک بولمن اداره می شد، شاگردی کرد. سپس بین سال‌های 1926 و 1930به عنوان یک تایپوگراف در مدرسه هنریKunstgewerbeschule در زوریخ آموزش دید. در 26 سالگی به عنوان تایپوگراف در بخش تبلیغات گلوبوس، یک فروشگاه زنجیره ای مشهور، مشغول به کار شد. پس از 10 سال تصمیم گرفت مشاور مشتری و نماینده فروش حروف چاپی شود. میدینگر  اولین تایپ فیس خود را در سال 1954ایجاد کرد، یک سریف متراکم به نام Pro Arte. سپس راه برادرانش را ادامه داد و به عنوان گرافیست آزاد و مشاورتبلیغاتی مشغول به کار شد.

همه ما نماد قلب را می‌شناسیم. همچنین می‌دانیم که نماد قلب از نظر ظاهری دقیقاً شبیه یک قلب واقعی و آناتومیک نیست. پس خواستگاه این نماد از کجاست؟ شکل قلب در سراسر جهان به عنوان نمادی از عشق و محبت عاشقانه شناخته می‌شود، اما پیدا کردن ریشه‌های تاریخی آن دشوار است. برخی معتقدند پیکتوگرام قلب از شکل برگ‌های پیچک گرفته شده است که با وفاداری مرتبط است، در حالی که برخی دیگر معتقدند که از سینه، باسن یا سایر بخش‌های آناتومی انسان الگوبرداری شده است. در این مقاله به فرضیه های شکل گرفتن نماد قلب می‌پردازیم.

داشتن عناصر مناسب برای طراحی، تنها نیمی از مسیر ایجاد یک طرح عالی است. وقتی همه چیز را کنار هم می گذارید باید ترکیبی هماهنگ از اشکال، رنگ ها و تایپوگرافی ایجاد کنید.حتی به عنوان یک غیر طراح، تفاوت بین تصاویری با ظاهر ناخوشایند که باعث می شود فکر کنید "چیزی درست به نظر نمی رسد" و محتوایی که به قدری برای چشم خوشایند است که شما را به سمت خود می کشاند و وادارتان می کند که نگاه کنید را تشخیص دهید. 
در این مقاله، به برخی از روش‌هایی که می‌توانید قوانین ترکیب بندی اولیه را برای ایجاد محتوای بصری مؤثرتر و حرفه‌ای‌تر، حتی بدون پیش‌زمینه طراحی، اعمال کنید، خواهیم پرداخت.

روث انسل طراح گرافیک آمریکایی است. او در دهه 1960 در کنار  بی فایتلر به عنوان مدیر هنری هارپرز بازار انتخاب شد. در دهه 1970 او مدیر هنری مجله نیویورک تایمز و در دهه 1980 ووگ، هوس اند گاردن و ونیتی فر  بود. او اولین زنی بود که این مناصب را داشت.

مهمترین بخش طراحی شما چیست؟ ترکیب بندی. بیشتر مردم برای اطمینان از درست بودن چه چیزی را فراموش می کنند؟ ترکیب بندی! و این مشکل برای بسیاری از هنرمندان جدید وجود دارد. آنها مطمئن نیستند که چه کاری باید انجام دهند یا چگونه مطمئن شوند که نقاشی آنها ترکیب بندی خوبی دارد، بنابراین فقط شروع به طراحی  بدون برنامه ریزی اولیه می کنند. 

X

خطای راست

کپی از مطالب سایت غیرمجاز میباشد