وارد شوید

معرفی سایت موکاپ

  چهارشنبه, 15 مرداد 1399
رای شما
(0 رای)

حتما تا حالا نیاز پیدا کردید که نمونه کارهای خودتون رو به صورت موکاپ نمایش بدید اما یا طراحی موکاپ براتون سخت بوده یا فایلی که میخواستید رایگان نبوده!؟ 

موکاپ چیست؟

موکاپ MockUp در واقع یک فایل گرافیکی لایه باز هست به معنی “پیش نمایش” که با به کار گیری رابط های گرافیکی و به راحتی اثر گرافیکی را با افکت خاصی به نمایش در می آورد که باعث جلب نظر مشتری خواهد شد.موکاپ ها در دسته بندی هایی مانند کارت ویزیت، ست اداری، آرم، جعبه، محصولات غذایی، بهداشتی و ده ها موضوع دیگر تقسیم می شوند.اما امروز میخوایم سایتی رو معرفی کنیم که بدون نیاز به فتوشاپ برای طراحان سایت و اپلیکیشن موکاپ طراحی میکنه.

shotsnapp

تو سایت شات اسنپ شما میتونید به راحتی از نسخه رایگان اون چه از طریق گوشی یا سیستم اقدام به طراحی موکاپ کنید. کافیه دستگاه مورد نظر مثل موبایل یا مانیتور  را انتخاب کنی و عکس یا نوشته خودتو داخلش قرار بدی و فایلتو به صورت PNG یا JPG سیو کنی.

داخل نسخه رایگان یک سری تمپلیت رایگان قرار داره که میتونی راحت کارتون باهاش راه بندازی اما اگر بخوای از امکانات دیگه اش استفاده کنی باید مبلغ 24 دلار پرداخت کنید.

ویژگی سایت:

استفاده از فونت های سفارشی
با انتخاب فونت های  زیبا ، ارائه طرح خود را بهبود بخشید.

دستگاه های مختلف
 مجموعه تلفنهای همراه ، رایانه ها ، لپ تاپ ، ساعتهای هوشمند و بسیاری دیگر که به راحتی از میان آن انتخاب کنید.

عکس های زیبا بک گراند

با استفاده از عکسهای Unsplash ، ظاهر طرح  خود را بهبود بخشید.

برای خلق موکاپ  آماده هستی؟ به این سایت مراجعه کن!  مشاهده سایت  

 

1 MPZOaPgpN8WgfCtlE 8CVw

 

 

اطلاعات تکمیلی

کلیک: 1017 بار - بروزرسانی در چهارشنبه, 15 مرداد 1399
sahar niksirat

سلام من سحر هستم ادمین پیکسی پال ارشد ارتباط تصویری و از سال 91 در حوزه گرافیک مشغول به  کار هستم و تصمیم گرفتم این سایت رو برای راحتی کاربرها راه اندازی کنم.

چندرسانه ای

X

خطای راست

کپی از مطالب سایت غیرمجاز میباشد